השכרת משרדים במרכז – המדריך למתחילים

אחרי התלבטות רבה החלטת שאתה רוצה להגדיל את העסק שלך ושאתה רוצה להעביר את המשרדים לאזור המרכז? אם כך, אתה בהחלט צודק כי אזור המרכז מציע לרוב בעלי העסקים הרבה יותר אפשרויות. רגע לפני שאתה יוצא במסע פרסום ושיווק לעסק כדאי שתעצור ותבחר את הדבר החשוב ביותר: המשרד שממנו תנהל את העסקים שלך. זה לא משנה אם אתה עורך דין, רואה חשבון או שאתה מציע כל שירות אחר כי בכל מקרה חשוב להשקיע בבחירת המשרדים המושלמים עבורך. הדבר הראשון והחשוב ביותר זו כמובן ההחלטה האם אתה רוצה לשכור או לקנות משרד כי זו היערכות כלכלית אחרת לגמרי. במידה והחלטת לשכור משרדים לעסק כדאי שתדע שהגעת למקום הנכון כי לנו בחברת "דודו חיים יועצי נדל"ן" יש ניסיון של שלושים שנה בתחום הזה כך שאיתנו אתה בידיים טובות.
בחירת המשרד המושלם עבורך
יש באזור המרכז הרבה מאוד סוגים של משרדים להשכרה ואפשרויות מגוונות כך שלפני הכול אתה צריך לדעת מה בעצם אתה מחפש ומהם הסטנדרטים שעליהם לא כדאי יהיה להתפשר:
- האם יש מיקום ספציפי באזור המרכז שיתאים לך יותר?
- האם המשרד חייב לכלול מבחינתך גם חניה לך, לכל העובדים ולמבקרים?
- מה צריך להיות גודל המשרד? האם הוא צריך להיות מחולק לכמה חללים שונים?
- האם התנאים בו מספיק נוחים עבורך מבחינת נוף, מטבח ושירותים?
לעיתים אנשים שמחפשים השכרת משרדים במרכז המרכז שוכחים שהם עתידים לבלות בו שעות ארוכות ביממה וחשוב להתייחס לנקודה הזאת. כלומר, אם תשב עם העובדים שלך במשרד עשר שעות ביום חובה שהמקום יהיה כמה שיותר נוח מכל הבחינות.
השכרת משרדים במרכז – חוזה השכירות שעליו תחתום
לבסוף, כדאי מאוד גם לבדוק על איזה חוזה שכירות אתה עומד לחתום כי אין שום סיבה לחתום על חוזה שאח"כ עלול להגביל את הצעדים שלך. יש לשים לב לשאלת הזמן: האם מדובר על שנה אחת בלבד או שזו שנה עם אופציה להארכה? מהם התנאים הנוספים? מה קורה אם פתאום יהיה עליך לסגור את העסק ותרצה לצאת מהחוזה מוקדם יותר? יש לקחת את כל הפרטים האלה בחשבון כשצריכים השכרת משרדים במרכז ובמובן הזה כדאי שגם עו"ד מקצועי יקרא את החוזה שעליו אתה עומד לחתום. להעביר את העסק למרכז ולשכור משרדים מתאימים זה לא משהו שכל בעלי העסקים מעיזים לעשות. לכן, אם אתה כבר הולך על העניין הזה חשוב מאוד לעשות זאת בצורה כמה שיותר מקצועית ולבחור את המשרד המושלם.