יתרונות וחסרונות של השכרת משרד בתל אביב

בעלי עסקים, חברות וארגונים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי להם להשכיר משרד בו יוכלו לנהל את כל המערך העסקי שלהם בין אם זה יצירת קשר וניהול תקשורת עם לקוחות, פגישות עסקיות או ישיבות ובין אם ניהול שוטף, בקיצור מקום בו יוכלו להיות בו כל העובדים תחת קורת גג אחת. לשם כך צריך משרדים להשכרה.
אין ספק כי תל אביב היא המטרופוליטן של ישראל בה מרוכז רוב המסחר ויש לה השפעה ניכרת וחשובה על המשק הישראלי ועל היחסים הבינלאומיים של חברות ישראליות מחוץ לגבולתיה.
פעמים רבות השאלה היא האם אכן כדאי להשכיר משרד בעיר ולכן בחרנו להציג בפניכם יתרונות וחסרונות של השכרת משרד בתל אביב. נתחיל ביתרונות…
נגישות
משרד בתל אביב מספק נגישות גבוהה שכן מדובר בעיר מרכזית אליה התחבורה הציבורית מגיעה מכל האזורים בארץ בין אם זה רכבות, אוטובוסים ובקרוב גם הרכבת הקלה שתשפר את התנועה לתוך העיר ותפחית את העומס בכבישים. קל מאוד להגיע אליה ולכן לרוב מדובר במיקום שהוא גם אסטרטגי עבור העובדים של החברה וגם נוח להגעה לפגישות עבור לקוחות המגיעים מבחוץ.
מיתוג
תל אביב זה שם, זה מותג, אין מה לומר. יש לה את המוניטין שלה ולכן כשאנחנו בוחרים למקם את החברה שלנו בעיר תל אביב, הרבה יותר קל לנו לשווק את עצמנו וליצור תדמית חיובית.
קל לגייס עובדים
בשל היתרון הגיאוגרפי, הרבה יותר קל לגייס עובדים לחברות ועסקים הממוקמים בעיר תל אביב בהשוואה לערים אחרות.
שמירה על קשרים עם לקוחות
מכיון ובעיר יש פעילות ענפה במגוון של תחומים: נדל״ן, כלכלה, מסחר, שיווק, פרסום, טכנולוגיה ועוד, מאוד נוח לקיים מפגשים עם לקוחות ולשמור איתם על קשר רציף וקבוע לאורך השנה. גם יותר קל לגייס לקוחות חדשים שנמצאים בקרבת מקום.
וכעת, לחסרונות…
שכירות גבוהה
השכירות בעיר תל אביב גבוהה בעשרות אחוזים בהשוואה לערים אחרות בין אם זה ערים הנמצאות בדרום כמו אשקלון או באר שבע, ערים צפוניות יותר כמו נתניה או הוד השרון ובין אם ערים בשפלה כמו ראשון לציון או רחובות. על משרד בגודל קטן יחסית, אתם צפויים לשלם אלפי שקלים בחודש, לא כולל ההוצאות שמסביב.
אחזקה גבוהה
בתל אביב לא רק השכירות גבוהה, הכל יותר יקר. שירותי תחזוקה וניקיון יותר יקרים, שירותי אבטחה נחשבים לרוב ליקרים יותר, הארנונה והחשבונות לרוב גבוהים יותר, בקיצור, אתם צריכים להרוויח הרבה כסף כדי שתוכלו להחזיק משרד פעיל בתל אביב.
בעיית חניה
בתל אביב יש מצוקת חניה ולכן פרט לשכירות, תהיו חייבים למצוא הסדר כזה או אחר עם אחד מהחניונים הקרובים הן במטרה להקל על הלקוחות והספקים השונים והן במטרה לאפשר לעובדים שלכם פתרון חניה נורמלי.