השוואת יתרונות וחסרונות: השכרת משרדים עצמאיים מול שכירות משרדים במתחמי עבודה

/
/
השוואת יתרונות וחסרונות: השכרת משרדים עצמאיים מול שכירות משרדים במתחמי עבודה
השכרת משרדי יוקרה

כאשר חברות ובעלי עסקים מחפשים משרדים להשכרה, אחת הדילמות המרכזיות היא בחירה בין משרדים להשכרה במגדל יוקרתי לבין מתחם עבודה משותף. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות, וחשוב להבין מה מתאים לאופי החברות והעסקים מה הם הצרכים הספציפיים של החברה.

לפני שאתם מקבלים החלטה, חשוב לשאול את עצמכם כמה שאלות: ראשית מיקום המשרדים באיזה עיר ובאיזה אזור? מה התקציב של החברה מה המחיר שאתם רוצים לשכור משרדים? האם אתם מתכוונים להגדיל את מצוות העובדים? איזה רושם אתם רוצים ליצור על המשקיעים והעובדים? האם העסק שלכם דורש פרטיות או גמישות? יש הבדל משמעותי בין עבודה בסביבה פורמלית עם נוף פנורמי לבין חלל משותף עם קירות זכוכית ומטבח פתוח. לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה, וכל עסק צריך לבחור את מה שמתאים לו ביותר.

היתרונות של משרד במגדל משרדים יוקרתי

  1. תדמית עסקית גבוהה – משרד במגדל יוקרתי כמו משרדים להשכרה במגדלי עזריאלי או משרדים להשכרה במגדלי אלון מעניק לעסק מוניטין של יציבות והצלחה. לקוחות, משקיעים, עובדים שמגיעים לעבודה או לפגישה במשרדים מרגישים מיד שמדובר בחברות רציניות
  2. שירותים מתקדמים – במגדלי משרדים יוקרתיים יש שירותי ניהול, אבטחה 24/7, חניות מסודרות ומתקנים מודרניים, מה שמקל על התפעול היום-יומי של העסק.
  3. רשת נטוורקינג איכותית – משרדים להשכרה בבורסה או במתחם מידטאון תל אביב מאפשרים קרבה לחברות גדולות וסביבת חברות הייטק דבר שיכול להועיל מבחינה עסקית.

החסרונות של משרדים להשכרה עצמאיים

  1. עלות גבוהה – השכרת משרדים בבניינים יוקרתיים כרוכה בעלויות גבוהות של שכירות, ארנונה, דמי ניהול וריהוט.
  2. מחויבות ארוכה – לרוב חוזי השכירות הם לטווח ארוך, שמכביד על עסקים צומחים.
  3. נוקשות בעיצוב ובשינויים – קשה לבצע שינויים והתאמות אישיות למשרד לפי הצרכים של העסק.

היתרונות של מתחם עבודה משותף

  1. גמישות מקסימלית – ניתן לשכור משרד לפי חודש או אפילו ימים בודדים, ללא מחויבות לטווח ארוך.
  2. עלויות נמוכות יותר – השכרת משרד במתחם עבודה משותף בדרך כלל זולה יותר, כיוון שהתשלום כולל גם שירותים כמו חשמל, אינטרנט, ניקיון ארנונה , דמי ניהול, כיבוד וקפה.
  3. נטוורקינג בלתי פוסק – שהייה במתחם משותף מאפשרת חיבור עם בעלי עסקים אחרים, יזמים וסטארטאפיסטים, דבר שיכול להוביל לשיתופי פעולה מעניינים.
  4. אווירה חדשנית ודינמית – סביבות עבודה משותפות מתאימות לחברות צעירות, סטארטאפים ועצמאיים שמחפשים סביבת עבודה מעוררת השראה, אפשרות גידול במתחם העבודה המשותף.

אז מה עדיף?

אם אתם מחפשים תדמית יוקרתית, משרדים קבועים ופרטיות מלאה, כנראה תשכרו משרדים במגדל יוקרתי. לעומת זאת, אם חשובים לכם גמישות, בעלויות השכרת חלל העבודה , בשטח המשרדים שתשכרו, ביכולת לקבל החלטות מהירות ולבצע אותם.אווירה דינמית, וסביבת חברות הייטק. מתחם עבודה משותף יכול להיות פתרון מצוין.

לסיכום: לא משנה מה תבחרו, חשוב לבדוק היטב את המיקום העלויות, הגישה ,והתנאים בחוזה השכירות. מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, במגדלי אלון, שדרות רוטשילד, מרכז תל אביב, מתחם מגדלי מידטאון? התקשרו אלינו לקבלת שירות מקצועי, ומהיר לאיתור משרדים עבור החברה ועד חתימת חוזה השכירות.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרדים למכירה במגדל אייקון היוקרתי

משרדים להשכרה בבורסה המחירים בירידה זה הזמן לשכור משרדים ...

תופרים משרדים שמתאימים לך

תיווך משרדים להשכרה: תופרים את הנכס שמתאים לך

קרקע חקלאית

לקיחת משכנתא לקרקע חקלאית - איך זה עובד?

משרדים-להשכרה-בבורסה-רמת-גן-במגדל-מבוקש-ויוקרתי-5

למה כדאי להשכיר משרד במתחם הבורסה ברמת גן

152427ImageFile2

בהשקעה טובה – בניין משרדים למכירה או השכרה בשבילך

נקודות למחשבה

השכרת משרד או קניית משרד - נקודות למחשבה